USB Dataene Inddrivelse

Gendanne data fra USB-flash-drev Mac

USB-drev bruges som en backup enhed amp; som en data rejsende med næsten alle af dig. Du kan nemt gemme amp; bære dine vigtige dokumenter eller film eller billeder amp; få adgang til dem i ethvert system, der er at have et USB-drev. USB-drev kan bruges på både Windows og Mac-operativsystemer.

Mac operativsystemer menes at være mere sikker end Windows amp; noget andet OS. Men stadig datatab kan ske fra dine USB-drev, når den tilsluttes til din Mac OS. Der er mange grunde, som filerne kan gå mangler eller bliver slettet, og du får brug for en effektiv USB data opsving programmel. Nogle af dem er angivet nedenfor –

Pludselig lukning af systemet – Hvis mens overføre filer fra USB-drev til din Mac maskine eller omvendt, skifter systemet fra utilsigtet eller på grund af overspænding, så filerne fra USB-drev er tilbøjelige til at være tabt. I dette scenario sandsynligvis USB-drev kan blive utilgængelige, og du nødt til at formatere det til at bringe drevet i tilgængelig tilstand. Hvis du ønsker at gendanne data, der er tabt efter formatering en USB-harddisk, kan du besøge dette link at få den bedste datagendannelse software.

Forkert udslyngning af drevet – Eksterne enheder, der er sluttet til din Mac maskine skal være ordentligt skubbet ud, fordi forkert frakoble drevet kan føre til tab af data. Så bør USB-drev blive fjernet efter det indskydende processen er afsluttet amp; alle åbnede USB filer er lukket.

Virus Infektion – Skadelig software som virus eller spyware, indtaste dit system, mens adgang nogle mistænkelige steder på internettet eller under installation eller adgang til en inficeret program eller fil. Disse vira så korrupte filer, der er gemt på dit system og USB-drev også, når de er forbundet til det inficerede system. De data opsving fra beskadigede USB-drev er meget kompleks amp; kan kun gøres gennem en professionel data opsving værktøj inden for et par mus clicks.

Utilsigtet sletning – Under sletning af en fil fra dit USB-drev, der er ikke mere i brug, kan du ved et uheld fjerne en vigtig en. Du vil straks åbne dig Trash Bin amp; kigge efter, at filen. Men til din overraskelse, vil det ikke være der. Årsagen er, at filerne slettes med simple "delete" operation også, ikke vil blive bosat i affaldsspanden, som andre filer, der er slettet fra Mac maskine partition. Det vil simpelthen omgå affaldsspanden.

Forkert fejl partitionering eller partitionering – If any kind of interruptions occurs during the partitioning, then your file system is most likely to get corrupted. As the partition deals mainly with the file system. This will in turn make all the files & folders inside the USB drive inaccessible or sometimes they are even deleted lost.

USB Data Inddrivelse Tool nemt hente slettede billeder fra USB drev, mistede eller slettede dokumenter amp; mange andre filformater, ved hjælp af følgende unikke egenskaber.

5 enkle trin for at udføre flash-drev data opsving Mac–

Trin 1 – Hent amp; installere værktøjet amp; køre det fra din Mac maskine.

Trin 2 – Vaelg “Recover Photos” option fra hovedskærmen.

Flash Drive Data Recovery Mac - Main Screen

Trin 3 – Vaelg “Recover Deleted Photos” eller “Recover Lost Photos” indstilling fra det næste skærmbillede.

Flash Drive Data Recovery Mac - Recover Deleted or Lost Photos

Trin 4 – Vælg flashdrevet amp; klik på “Next” button.

Flash Drive Data Recovery Mac - Select Drive

Trin 5 – Preview-amp; gemme den gendannede filer på destination efter eget valg.

Flash Drive Data Recovery Mac - Save Recovered Files